Vysoke Myto, CZ:
Teplota: 14.1 stC
Vlhkost: 74.5 %

MR cup léto 2024, R3 Otrokovice, sobota 13.7.2024


Po prvním závodě v Blansku a následně kvůli počasí zrušeném Trenčíně, pokračoval letní MRcup závodem v Otrokovicích. Mám tuto trať rád, nedávno jsme zde také jeli závod Le Mans. Trať ale oproti Le Mans byla upravená šikanou za koncem rovinky. Přihlášeno bylo velmi solidních 51 aut a to do kategorií Hobby, F1, Modified, Stock, GTstock, WorldGT. Jel jsem svoje oblíbené kategorie GTstock a WorldGT.

Počasí bylo předznamenáno deštivým týdnem, ve Vysokém Mýtě jsme čtvrtek před víkendem dokonce schytali silné krupobití s mnoha materiálními škodami, nakonec jsem se ale rozhodl na závody do Otrokovic přece jen vyrazit. Kdo chtěl, mohl trénovat už v pátek odpoledne. Dorazil jsem až v sobotu nad ránem. Trať byla vlhká, pořadatelé jí vysoušeli, ale postupně osychala, i když ve stínu stromů zůstávaly zrádné vlhké a kluzké úseky. Odpoledne pak už byl pařák s rozpáleným asfaltem. V průběhu závodu se tedy podmínky na trati velmi významně měnily a bylo potřeba na to reagovat nastavením aut a jízdním stylem.

GT stock 17,5 LRP:
Pěkná účast, 20 aut na startu, zdaleka nejpočetnější kategorie, to svědčí o její velké oblíbenosti mezi závodníky. Pořadatelé na letní asfaltovou sezonu pro GT stock nejprve stanovili nové jednotné paprskové pneumatiky, nicméně ty se v prvním závodě ne zcela osvědčily z pohledu životnosti či jízdních vlastností. A tak se tentokrát jela kola společná se Stock/Modified: Hudy A1-36. Zakoupil jsem novou sadu předepsaných kol a po jejich označení jsem na ně nalepil imitace disků, auto s tím vypadá mnohem lépe.
Do závodu jsem připravil novou karoserii, protože moje oblíbené Porsche 911 už příliš nabylo na hmotnosti různými opravami. Na závody jsem jel s cílem hezky se svézt a hlavně novou karoserii hned nepoškrabat. Tento záměr ovšem padl hned ve druhém kole tréninku, když jsem potkal auto jedoucí v protisměru, karoserie byla pokřtěna a šlo se tedy závodit.
S novými koly na mém xray x4/2024 mi to jelo velmi pěkně a po kvalifikacích z toho dokonce byla pole position.
Ve finálových jízdách se urputně bojovalo, startovní pole je neuvěřitelně vyrovnané, rozhodují droboučké detaily a s pohonnou jednotkou LRP 17,5/30° je jízda velmi zábavná.
Výsledková listina v příloze.

World GT 13,5 EFRA:
Pět přihlášených soutěžících, Do závodu jsem opět nasadil precizně vyrobený a dobře připravený podvozek Uli-TECH R10.1. Podařilo se mi s ním vyhrát všechny kvalifikační i finálové jízdy.
Výsledková listina v příloze.

Děkujeme pořadatelům za organizaci závodů, Pavlu Magdovi za časomíru a bufíku za občerstvení.

Pro RC Team Vysoké Mýto:
1.místo World GT
1.místo GT Stock















































































Tento příspěvek naleznete i na našem Facebooku.



Zpracováno 14.9.2024