Přistává elektroakrobat J.Plačka, zatímco v pozadí ladím katapult.
Start "jako z praku".
Několik letových momentek.
A ještě jeden start L-39. Všimněte si již přítomného zadního pilota. Toho předního už mi taky děti doma barvějí !
Copter s protiběžnými rotory pořídil Pavel Havelka.
Drobná technická závada skončila měkkým dopadem do vysoké trávy.
Průlet Stingu. Hrozící havárie ? Nikoliv. Mezi modelem a Stingem je vzdálenost několika set metrů.
Jakub si toho je vědom...
...a vychutnává si majestátní let EasyGlidera ve slunečném podvečeru.
Taky Vojta si to zkouší s EasyGliderem vypůjčeným od Jakuba.
Trocha potíží při přiblížení na přistání. Model prokázal svoji odolnost.
Podrobná prohlídka odhalila pouze vypadlý úchyt kabiny. Takže zpět do vzduchu.
Přistání na katapult ? Ne, pěkně na dráhu.
Mirkovo nabroušené třízávitové Su-37.
J.Plaček a Mustang.
X-Twin Vojty a Marka Mlynářových.
Ultralightové evoluce...
...Martina Bora.
Kuba už začíná mít ChristenEagle v ruce.
Nečekaná rána nakonec. Doposud nevysvětlené zablokování křidélek v pravé zatáčce po startu a dlouhým obloukem až do trávy. Bude co lepit, ale hlavně nutno najít příčinu závady...
Dvořisko 15.10.2007:
Pan Vaniš při startu svoho motoráku.
Silný turbulentní vítr s modelem pěkně "cvičí".
Trochu váhám, zda do toho větru jít s L-39, ale jednou to musím vyzkoušet i za povětří.
Odjišťuji gumicuk a Albatros vyráží kupředu. Nabírám výšku a držím éro na rychlosti. Vítr se jej "netýká".
Horší to je při nízkém pomalém průletu, přízemní turbulence jsou znát. Ale přistání proti větru je naopak o polovinu
kratší než za bezvětří... Instaloval jsem piloty, aby kabina trochu "ožila". Svůj první let ve dvojici snášeli vcelku bez problémů :-)
Pan Vaniš to ve větru ještě odvážně zkouší dalším modelem, ale končí až u železniční trati. Není to dnes úplně ideální...