Online: /


ACES & Warbirds Žamberk, So 8.7.2006


Chystá se start Aircombatových strojů WWII.


A už se to mele...
Piloti WWI si museli najít místo pro startovací boxy sami - raději budeme lítat z druhé strany cesty - po slunci.


Byli jsme zvědavi zejména na novou kategorii strojů WWI. Šalíkův "autobus".


Letka Nieuportů - no, není to nádhera ?! A co teprve ve vzduchu za ušlechtilého zvuku čtyřtaktních motorů !


Hornoplošníky, dvojplošníky (Paťasovi krasavci)...


...středoplošníky. Račte si vybrat. Historických předloh existuje nepřeberná nabídka.


Vzhůru do boje.

Průběh soubojů WWI:
Létalo se prakticky na dvě kola a po smůle ve 3. a 4. letu (velké teplo, rušení?, srážka letadel) byli na finále schopni dva piloti – Jirka Senohrábek a Paťas. V rytířském souboji zvítězil Patrik Svída. Takže pořadí :

1.Patrik Svída
2.Jiří Senohrábek ml.
3.Martin Musiolek

Mirkův komentář : "Bylo to moje první setkání s combatem a Aircombat WWI na mě zanechal hluboký dojem. Vidět majestátně bojovat čtyři, pět letadel s brumlajícími 4takty je nezapomenutelný zážitek. I když asi těžko někdy najdu odvahu pustit se do takovéhoto souboje, tak se mi takové maketové poletování moc líbí"...


Úlovky v podobě soupeřových stuh. Bohužel při namotání na vrtuli znamenají i vlastní ztrátu...

Kdo vyhrál ani není tak důležité (WWII : 1.Kraus Luky, 2.Musiolek Martin, 3.Pék Dan).
Vlastně vyhráli všichni, kdo si v modelařině našli svého koníčka.
Je obdivuhodné, jakou aktivitu tato aircombatová parta vyvíjí již několik let a stále se úspěšně rozrůstá nejenom co do počtu pilotů, ale i novými kategoriemi elektroletů či právě strojů WWI.

Předchozí článek o AirCombatu


Prosím, ohodnoťte výše uvedený příspěvek známkou jako ve škole. Díky.

   

Dle Mirkových podkladů zpracoval Jirka, 12.7.2006