Vysoke Myto, CZ:
Teplota: 8.9 stC
Vlhkost: 62.7 %
Letní poletování
( POZOR => seřazeno shora od nejčerstvější akce dolů k nejstarší)
Út 21.6.2005
V klidném podvečeru nás navštívil i tento UL.
Odlétal se západem slunce.
A ještě jsme stihli vylétat několikery baterky.
Průlet vojenského vrtulníku za dozoru hlídkující F-15 EPP.
Ne 19.6.2005
Vašek už taky konečně dal dohromady éro. Startuje ho gumicukem.
Nastoupání a uvolnění lanka...
...a následuje tichý let.
Mustang EPP...
...další etapou bude montáž zatahovacího podvozku ?
Dvě barevné mutace Kometu.
Mustang + další Komet. Vše z EPP.
Zero dnes zůstalo na zemi. Toro AC.
Ke slovu se dostali i autaři...
...se svými bugynami.
F-15 Eagle.
Tentokrát se sešlo nebývale mnoho pilotů i modelů.
Petr předvedl Jak-3.
Martinův Giles 202 v letu na zádech a na přistání.
Tomáš s Arrow 25 vyzýval Martina na vzdušný kombat. Zatáhlo se a vypadalo to na déšť.
Pavel se svým Blitzem.
Vlasta nastoupává výšku s EasyStarem.
Kdo se víc leknul - ten pták nebo pilot modelu ? EasyStar jde na přistání.
So+Ne 18-19.6.2005
V pauze při sušení sena u babičky v jižních Čechách zkouším pořídit záběry různých transportních letounů...
...s kondenzační stopou proudových motorů. Letecký most do Iráku.
Ne 12.6.2005
Pavel a Dan v předletové přípravě svých strojů.
Komet a Toro300 v letových záběrech.
Mentor v průletu. Startuje Mirkův motorový plachťák.
F-15 Eagle v plné rychlosti ve večerním slunci. Arrow25 jde na přistání.
Martinův akrobat Giles 202...
...letí v každé pozici.
Tomáš nasazuje laťku hodně vysoko.
Tentokrát kromě zánovního Arrow25 vybalil z kufru auta i pěkné Mitsubishi Zero.
Martin je osvědčeným zalétávacím pilotem. Letový projev Zera je i napoprvé velmi realistický.
Bude to chtít trochu zpevnit podvozek. Jinak ale - paráda !
Předchozí článek o našem poletování ve Vysokém Mýtě
Zpracoval Jirka 21.6.2005