Vysoke Myto, CZ:
Teplota: 8.9 stC
Vlhkost: 62.7 %

Letní poletování

( POZOR => seřazeno shora od nejčerstvější akce dolů k nejstarší)

Út 21.6.2005


V klidném podvečeru nás navštívil i tento UL.


Odlétal se západem slunce.


A ještě jsme stihli vylétat několikery baterky.


Průlet vojenského vrtulníku za dozoru hlídkující F-15 EPP.

Ne 19.6.2005


Vašek už taky konečně dal dohromady éro. Startuje ho gumicukem.


Nastoupání a uvolnění lanka...


...a následuje tichý let.


Mustang EPP...


...další etapou bude montáž zatahovacího podvozku ?


Dvě barevné mutace Kometu.


Mustang + další Komet. Vše z EPP.


Zero dnes zůstalo na zemi. Toro AC.


Ke slovu se dostali i autaři...


...se svými bugynami.


F-15 Eagle.


Tentokrát se sešlo nebývale mnoho pilotů i modelů.


Petr předvedl Jak-3.


Martinův Giles 202 v letu na zádech a na přistání.


Tomáš s Arrow 25 vyzýval Martina na vzdušný kombat. Zatáhlo se a vypadalo to na déšť.


Pavel se svým Blitzem.


Vlasta nastoupává výšku s EasyStarem.


Kdo se víc leknul - ten pták nebo pilot modelu ? EasyStar jde na přistání.

So+Ne 18-19.6.2005


V pauze při sušení sena u babičky v jižních Čechách zkouším pořídit záběry různých transportních letounů...


...s kondenzační stopou proudových motorů. Letecký most do Iráku.

Ne 12.6.2005


Pavel a Dan v předletové přípravě svých strojů.


Komet a Toro300 v letových záběrech.


Mentor v průletu. Startuje Mirkův motorový plachťák.


F-15 Eagle v plné rychlosti ve večerním slunci. Arrow25 jde na přistání.


Martinův akrobat Giles 202...


...letí v každé pozici.


Tomáš nasazuje laťku hodně vysoko.
Tentokrát kromě zánovního Arrow25 vybalil z kufru auta i pěkné Mitsubishi Zero.


Martin je osvědčeným zalétávacím pilotem. Letový projev Zera je i napoprvé velmi realistický.


Bude to chtít trochu zpevnit podvozek. Jinak ale - paráda !

Předchozí článek o našem poletování ve Vysokém Mýtě

Zpracoval Jirka 21.6.2005